Tuesday, April 15, 2014

Kaikella on loppunsa ja niin on tälläkin blogilla...



Nyt on kuulkaas aika sanoo hyvästit tälle blogille. Monta vuotta mä tätä jaksoin turista, mutta nyt ei enää nelitassujärjestelmä toimi kuten ennen, kun alkaa takatassujen tunto olla kateissa, niin parasta vaan lopettaa suosiolla.

En mä silti vielä ole lähtemässä "autuaimmille metsästysmaille", vaan vietän ihan eläkevaarin elämää kotona. Ja matkustellakin aion, mutta ihan vaan lomailu mielessä. Onneks noi hömelöt ei oo laittamassa mua minnekään vaivaiskotiin tai sukulaisten armoille, vaan saan viettää ihan normi elämää omilla ehdoillani niin pitkään, kuin mun sielu sietää. Ja sehän sietää, hih...

Mut kiitos ja kumarrus kaikille mun vaiheita ja vähän noitten muittenkin vaiheita seuranneille. Mä oon työni tehny ja oon ylpeä tekemisistäni, YES!!!!

Terveisin FI, EE, LV, LT, BALT MVA, EE, LV, LT, BALT VET MVA Jitterpug Black Bebop 

"Fonzie the Eläkeläinen"



No comments: